HAKKIMIZDA
2005 yılında faaliyete başlayan Akıllı Kart Yönetim Merkezi Başkanlığı (AKMER); Millî Savunma Bakanlığı kadro ve kuruluşunda yer alan kurumlar ile J.Gn.K.lığı ve S.G.K.lığında kart almaya hak sahibi olan kişilere verilen akıllı kartların tedarikini, kişiselleştirilmesini, basımını, dağıtımını ve yönetimini gerçekleştirmektedir.
Akıllı Kart Başvuru Formları
Tanınmış Kişi Kartı Başvuru Formu
Sağlık Bakanlığı ve Sağlık Bilimleri Üniversitesi’ne Devredilen Personel için Akıllı Kart Başvuru Formu
Adli ve İdari Yargı Mercilerine Hâkim ve Savcı Olarak Atanan Askerî Hâkimler için Akıllı Kart Başvuru Formu
Önemli Bilgiler
Akıllı Kartınız ile İlgili Bilmeniz Gerekenler
Bilgi Güvenliği Yönetim Politikası
Duyurular
2025 yılı akıllı kart ücretleri güncellenmiştir.
1 Ocak 2025 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere akıllı kart ücretleri
Akıllı kart ücretlerinin, cep telefonlarına yüklenebilen "Ziraat Mobil" Mobil Bankacılık Uygulaması ile ödeme işlemlerine başlanmıştır. T.C. Ziraat Bankası Mobil Bankacılık hizmetlerini hâlihazırda kullanan personelimizin, söz konusu uygulamayı güncellemeleri gerekmektedir.
Akıllı kart ücretlerinin T.C. Ziraat Bankası İnternet Bankacılığı aracılığı ile ödeme işlemlerine başlanmıştır.
İletişim
Akıllı Kart Yönetim Merkezi Başkanlığı
Devlet Mahallesi İnönü Bulvarı Kirazlıdere Çankaya/Ankara
0 (312) 410 73 00 / Akıllı Kart İletişim Merkezi (Bakanlık-AKİM):0 (850) 222 4 875
akillikart@msb.gov.tr