39'UNCU MEKANİZE PİYADE TÜMEN KOMUTANLIĞI İHALE DETAYI
İşin Adı 46 (Kırk altı) farklı Santral merkezi/Tesis/Karakolda Telefonla Ses Haberleşmesi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İdare Adı : 39'uncu Mekanize Piyade Tümen Komutanlığı
Adres : 39'uncu Mekanize Piyade Tümen Komutanlığı Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı Çamlıbel/Girne/KKTC
Telefon : 0392 721 3949 / 0392 721 3418
Faks : 0392 721 3541
Elektronik Posta Adresi : Tedarik39kktc@gmail.com
Malın Niteliği ve Türü Haberleşme Hizmet Alımı
Malın Miktarı 2 Kalem
Mal Teslim Yeri 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Çamlıbel
Mal Teslim Tarihi 39'uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Çamlıbel
İhale Yeri 39'uncu Mknz.P.Tüm.Sahra Hizmet Bl.K.lığı Toplantı Salonu Çamlıbel
İhale Tarihi 24.02.2021 10:00
İhale İlanı Metni
1. 39 uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı bağlı birliklerinde kullanılmak üzere 46 (Kırk altı) farklı Santral merkezi/Tesis/Karakolda Telefonla Ses Haberleşmesi Hizmet Alımına acil ihtiyaç duyulmuştur.
2. Hizmet alımına işi tamamına teklif verilecektir. Bu alım usulünde birim fiyat üzerinden alınan en düşük fiyat esasına göre, Ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlenecektir.
3. 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Kontrol Teşkilatınca en geç 5 (beş) iş günü içerisinde hazırlanan belgelere istinaden MSY:331-3 (A) Türk Silahlı Kuvvetleri Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesine göre yapılacaktır. Yüklenici muayene sonucunu kendisi veya kanuni vekili ile takip edecektir.
4. Sözleşme yapılacaktır, teminat alınmayacaktır.
5. Hizmet alımı yükleniciye tebliğ edilmesini ve sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlanacak, 01 Mart 2021 tarihine kadar tamamlanarak teslim edilecektir.
Doğrudan Temin Usulü (2004 / 8030 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 8/a Maddesi)
DOĞRUDAN TEMİN USULÜ TEKLİF VERME İLE İLGİLİ HUSUSLAR
1. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” örneği ilan metninde görüldüğü üzere idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacaktır.
2. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar 24 Şubat 2021 Saat: 10:00-Sahra Hizmet Bl.K.lığı Toplantı Salonu) Doğrudan Temin Komisyon Başkanlığı'na firma yetkilisi tarafından elden teslim edilecek veya firma yetkilisi tarafından yetkilisi olduğunu belgeleyen belgelerle birlikte birim fiyat teklif mektubu (asıl sureti) ıslak imzalı sureti postayla/kargoyla gönderilebilecektir. Postayla veya Kargo ile gönderilen belgelerde eksiklik yada aritmetik hata olması nedeniyle oluşabilecek durumlarda teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır.
4. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
5. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır.Yeterli Sayıda teklif olmaması durumunda isteklilerin teklifleri alınacak kapalı zarflar ve yaklaşık maliyet açılmadan/açıklanmadan oturum sonlandırılacaktır. ve yeter sayıda teklife ulaşılmasına müteakip alım komisyonu teklifleri değerlendirmek üzere tekrar toplanacaktır.
6. Yeterli sayıda istekli olması halinde, Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır.
7. İsteklilerin Doğrudan Temin Alımına Teklif verebilmeleri/ katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgelerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir.
8. Yürürlükteki mevzuat gereğince, Doğrudan Temin Mal Alımı ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır.
BİRİM FİYAT TEKLİF MEKTUBU
24 /02 / 2021
39’UNCU MEKANİZE PİYADE TÜMEN KOMUTANLIĞINA
ÇAMLIBEL / KKTC
Doğrudan Temin Alımı Adı : 46 (Kırk altı) farklı Santral merkezi/Tesis/Karakolda Telefonla Ses Haberleşmesi Alımı
Teklif Sahibinin:
Adı Soyadı/Firma Unvanı, Uyruğu:
Açık Tebligat Adresi:
Bağlı Olduğu Vergi Dairesi ve Vergi Numarası:
Telefon ve Faks Numarası
E-Mail Adresi (varsa):
- İdarenizce doğrudan temin yöntemi ile 46 (Kırk altı) farklı Santral merkezi/Tesis/Karakolda
Telefonla Ses Haberleşmesi Alımı ile ilgili doğrudan temin dokümanını oluşturan bütün belgeler tarafımızdan incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir. Doğrudan temin alımına ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulünü arz ederiz.
2. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin olarak teklif fiyata dahil olması öngörülen (Nakliye vb.) bütün masraflar teklifimize dahildir.
3. Hizmet alımı ve kurulumunun tamamı için teklif verilecek olup kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
4. Alımı yapılacak malzemelerin muayene ve kabul işlemleri 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Muayene ve Kabul Komisyonu Başkanlığınca ‘’Teknik Evsaf’’a göre yapılacaktır.
5. Sözleşme yapılacaktır. Yapılacak sözleşme harcama yetkilisi ile istekli arasında yapılacak noter tasdik memuruna tasdik edilmeyecektir.
6. Hizmet alımı yükleniciye tebliğ edilmesini ve sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlanacak, 01 Mart 2021 tarihine kadar tamamlanarak teslim edilecektir.
7. Teklifimiz Doğrudan Temin birim fiyat teklifinin teslim tarihinden itibaren 5 (beş) takvim günü geçerlidir.
8. 2004/8030 sayılı BKK 8/A maddesi gereğince doğrudan temin konusu iş için kendimiz veya başkaları adına doğrudan veya dolaylı olarak, asaleten veya vekâleten birden fazla teklif vermediğimizi beyan ediyoruz.
9. Aldığınız herhangi bir teklifi veya en düşük teklifi seçmek zorunda olmadığınızı kabul ediyoruz.
10. Doğrudan temin konusu işle ilgili olmak üzere idarenizce yapılacak/yaptırılacak diğer işlerde, idarenizin çıkarlarına aykırı düşecek hiçbir eylem ve oluşum içinde olmayacağımızı taahhüt ediyoruz.
11. Doğrudan temin konusu işin tamamını teklif mektubumuz ekindeki birim fiyat cetvelinde belirtilen her bir iş kalemi için teklif ettiğimiz birim fiyatlar üzerinden KDV hariç toplam (rakam)...........................................(yazı ile)………….................................................................bedel karşılığında yapmayı kabul ve taahhüt ederiz.
Saygılarımızla.
AÇIKLAMA: Alım konusu işe ait idarece istenecek evrakların tamamını vermeyi taahhüt ediyor ve istenilen zaman içerisinde vermediğimde hiçbir hak talep etmeyeceğimi beyan ediyorum.(Tamamını okudum.)
EKİ: 1 Adet Birim Fiyat Teklif Cetveli
Ad Soyad/ Firma Kaşesi/ İmza
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
S. NO |
MALZEMENİN CİNSİ |
MİKTAR |
ÖLÇÜ BİRİMİ |
BİRİM FİYATI |
TUTARI |
1 |
12 (oniki) aylık Sabit Hücresel Telefon (SHT) ile Ses Haberleşme hizmeti alımı |
41 (Kırk Bir) |
Adet |
||
2 |
12 (oniki) aylık DECT Telefon ile Ses Haberleşme hizmeti alımı |
5 (Beş) |
Adet |
|
|
TEKLİF SAHİBİ FİRMA/İMZA
Hizmet Alımının Teknik Özellikleri ve Açıklamalar
- Verilecek Ses Haberleşme hizmeti K.K.T.C. Bilgi Teknolojileri ve Haberleşme Kurumu mevzuatına uygun olarak bütün sunucuları yurtiçinde ve/veya Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde olacak şekilde sağlanacaktır. Kişisel ve kurumsal verilerin gizliliği kapsamında bilgi güvenliği kriterleri yüklenici firma tarafından taahhüt edilecektir.
- Ses Haberleşme Hizmeti Alımına tüm cihaz, anten, şarj adaptörü, yan donanım… vb. haberleşme araç ve gereçleri dahil olacak ve sözleşme süresi içerisinde yüklenici firma tarafından yedek parça, bakım, onarım, yenisiyle değiştirme gibi idare tarafından hazırlanacak sözleşme hükümleri ile garanti altında olacaktır.
- Kullanılan tüm cihaz ve donanımlar, üst ve ara bağlantı sistemleri Uluslararası Kalite Standartlarına uygun, idareye verilecek cihazlar ambalajlı, garanti belgeli, fabrika çıkışlı ve CE belgeli olacaktır. Cihazlar ve sim kartlar ön kontrolü müteakip ilgili birlik/tesislere monte edilerek hizmete sunulacaktır.
- Her bir hat/devre için ayrı fatura ve detaylı görüşme listeleri aylık dönemler halinde elden kuryeyle, faksla, e-postayla, PTT gibi yollardan biriyle veya birkaçıyla idareye aslıyla aynı olacak şekilde teslim edilecektir.
- İdarenin kurum içi görüşmeleri dört haneli kısa kod ile arama özelliği, idarenin belirlediği format/şablon doğrultusunda yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.
- GSM sinyalinin uygun olduğu yerlere kurulum yüklenici firma tarafından yapılacak, idarenin birimleri tarafından santral CO-line bağlantı ile kullanılabilecektir.
- Çizelgedeki yerlere/tesislere görüşme süreleri, arama yönlerine uygun aylık olarak tanımlanacaktır. Görüşme süreleri her bir devre bazında kotası dolduğunda hizmet yüklenici firma tarafından durdurulacaktır.
- Yüklenicinin desteklendiği GSM firmasının bireysel abonelerden Türk Silahlı Kuvvetlerine özgü bireysel abonelerinin kurum içi görüşme kotasından olmak şartıyla tesis edilecek Sabit Hücresel Terminalleri ve DECT telefonları ücretsiz olarak arayabilecektir.
- Yüklenici tarafından İdareye tahsis edilen numaralar tekil, ardışık seri ve daha önce kullanılmayan veya özel seriden verilecektir.
- Yüklenici firma ile sözleşme yıllık yapılacak, ancak, piyasa koşulları nedeniyle 24 aylık cihaz ve hizmet kullanımı idare tarafından taahhüt edilecektir.
S.No. |
Hizmet Alımının Cinsi |
Birimi |
Miktarı |
---|---|---|---|
|
12 (Onİki) Aylık Sabit Hücresel Telefon (SHT) ile Ses Haberleşme Hizmeti Alımı |
Adet |
41 (Kırk Bir) |
|
12 (Onİki) Aylık DECT Telefon ile Ses Haberleşme Hizmeti Alımı |
Adet |
5 (Beş) |
Sabit Hücresel Telefon (FCT) VE DECT TELEFON HABERLEŞME HİZMETİ KURULUM YERLERİ
İdarece belirlenen yerlere kurulum yapılacaktır.
AÇIKLAMALAR:
- İdare tarafından belirtilen koordinatlardaki tesislerin kesin yerleri sistem kurulumu esnasında yüklenici firmaya görevlendirilen ve yetkilendirilen personel tarafından yerinde gösterilecektir.
- Kısaltmaların açıklaması HY (Ada içi Her Yöne: Diğer GSM operatör yönü ve KKTC Telefon Dairesi altyapısına doğru), TR (Türkiye Cumhuriyetindeki tüm GSM, STH, ve TTAŞ operatörleri yönüne)
TELEFONLA SES HABERLEŞME HİZMETİ ABONELİĞİ
HİZMET ALIMINA AİT SÖZLEŞME TASARISI
Karar Numarası : 2021/…..
Madde 1 - Sözleşmenin tarafları
1.1. Bu sözleşme, bir tarafta 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı (bundan sonra İdare olarak anılacaktır) ile diğer tarafta (bundan sonra Yüklenici olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a. Adı: 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı
b. Adresi: 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Çamlıbel/Girne / KKTC
c. Telefon numarası: 0 392 721 3389 / 2602
ç. Faks numarası: 0 392 721 3541
d. Elektronik Posta: 39mknzptummebss@kkk.tsk.tr
2.2. Yüklenicinin
a. Adı ve soyadı/Ticaret unvanı: ......................................................................
b. T.C. Kimlik No: ...........................................................................................
c. Vergi Kimlik No: ..........................................................................................
ç. Yüklenicinin tebligata esas adresi: ................................................................
…………………………………..……….
d. Telefon numarası: .........................................................................................
e. Yüklenicinin tebligata esas faks numarası: ....................................................
f. Yüklenicinin e-posta adresi:
Madde 3 – Tarafların Adres ve Faks Numarasına İlişkin Bilgiler
3.1. Her iki taraf 2.1 ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini ve faks numaralarını tebligata esas olarak kabul etmişlerdir.
Madde 4 - İhale konusu hizmet alıma ilişkin bilgiler
4.1. İhale konusu hizmetin;
a. Adı: Telefonla ses haberleşme hizmetinin tesis edilmesi.
b. Miktarı ve türü: 46 (Kırk altı) farklı santral merkezi/tesis/karakola telefonla ses haberleşme hizmetinin tesis edilmesi
c. Teslim edileceği yer: 39’uncu Mknz.P.Tüm K.lığı (İdare tarafından yerleri montaj/kurulum esnasında gösterilmek üzere 46 (Kırk altı) bina/tesis/merkez)
Madde 5 - İhaleye ilişkin bilgiler ile ihale ve son teklif verme tarih ve saati
5.1. İhaleye ilişkin bilgiler;
a. Karar numarası: 2021/……
b. İhale usulü : 2004/8030 Sayılı Bakanlar Kurulu Kararının 8/A Maddesi Doğrudan Temin Usulü
c. Tekliflerin sunulacağı adres: 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Doğrudan Temin Heyet Başkanlığı Çamlıbel/ Girne
ç. İhalenin yapılacağı adres: 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Doğrudan Temin Heyet Başkanlığı Çamlıbel/ Girne
d. İhale (son teklif verme) tarihi: ……
e. İhale (son teklif verme) saati: …..
Madde 6 - Sözleşmenin konusu işin/hizmet alımın tanımı
6.1. Sözleşmenin konusu; İdarenin ihtiyacı olan 46 (Kırk altı) farklı santral merkezi/tesis/karakola telefonla ses haberleşme hizmetinin tesis edilmesi ihale dokümanı ile bu sözleşmede belirlenen şartlar dâhilinde Yüklenici tarafından aboneliğin tesis edilerek işler halde İdareye teslimi işidir.
6.2. Sözleşme kapsamında hizmet alımı yapılacak işin nevi: İhtiyaç listesinde belirtilmiştir.
Madde 7 - Kısmi teklif verilmesi
7.1. Bu ihalede kalem bazında kısmi teklif verilemeyecektir.
7.1.1. İhale konusu hizmet alımının tamamına teklif verilebilecektir.
Madde 8 - İhale dokümanının görülmesi ve temini
8.1. İhale dokümanı aşağıda belirtilen adreste bedelsiz olarak görülebilir.
a. İhale dokümanının görülebileceği yer: 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Doğrudan Temin Heyet Başkanlığı Çamlıbel/ Girne
b. İhale dokümanının satın alınabileceği yer: 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Doğrudan Temin Heyet Başkanlığı Çamlıbel/ Girne
c. İhale dokümanı satış bedeli (varsa vergi dahil): Bedelsizdir.
Madde 9 - İhale dokümanının kapsamı
9.1. İhale dokümanı aşağıdaki belgelerden oluşmaktadır:
a. İhtiyaç Listesi,
b. Sözleşme Tasarısı.
Madde 10 - Bildirim ve tebligat esasları
10.1. Bildirim ve tebligat, yükleniciye imza karşılığı elden, iadeli taahhütlü posta ile veya e-posta, belgegeçer ile yapılabilecektir.
10.2. İadeli taahhütlü posta ile yapılan tebligatlarda; mektubun yüklenicinin adresine teslim edildiği tarih, teslim edilmesi gecikmesi durumunda postaya verilmesini takip eden yedinci gün tebliğ tarihi sayılacaktır.
10.3. Belgegeçer (Faks) veya e-posta ile yapılan tebligatlarda, yüklenicinin belgegeçer (faks) numarasına veya e-posta adresine yapılan bildirim tarihi tebliğ tarihi sayılacaktır.
10.4. Yüklenici ihalenin icrasında ve kararın onayından sonra ikametgâhını veya belgegeçer (faks) numarasını, e-posta adresini değiştirdiği takdirde yeni ikametgâhının adresini veya belgegeçer numarasını, e-posta adresini 3 (üç) gün içinde ve yazılı olarak idareye bildirmeye mecburdur. Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde eski ikametgâhına veya belgegeçer numarasına yapılacak tebligat muteber sayılacaktır.
Madde 11 - Sözleşmenin türü ve bedeli
11.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan ve ayrı sözleşme konusu olacağı belirtilen her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan .................................................................................................................................................................. (rakam ve yazıyla) bedel üzerinden akdedilmiştir.
Madde 12 - Sözleşme bedeline dahil giderler
12.1. Sözleşme bedeline dahil olan vergi, resim ve harçlar
12.1.1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin yürürlükteki ilgili mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince; ihaleye, sözleşmeye ve taahhüdün tamamının yapılmasına ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç), resim, harç ve pullar vb. sözleşme bedeline dahildir.
12.2. Sözleşmeye ait damga pulu vergisi olarak, yüklenici tarafından sözleşme bedelinin KDV hariç % 0,5 (binde beş)’i oranındaki tutar sözleşmenin imzalanacağı güne kadar KTAB saymanlığına yatırılacak ve dekontu Doğrudan Temin Heyetine teslim edilecektir.
Madde 13 - Teminata ilişkin hükümler
13.1. Kesin teminatın miktarı ve süresi:
13.1.1.Yüklenici tarafından teminat yatırılmayacaktır.
13.1.2. “ Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
Madde 14 - Sözleşmenin süresi
14.1. Sözleşmenin süresi, ise başlama tarihinden itibaren 365 takvim günüdür. (işin süresinden kısa olmayacak şekilde belirlenecektir.)
Madde 15 - Ödeme Yeri ve Şartları:
15.1. Kat'i teslimatı yapılan hizmetin bedeli, Kontrol Teşkilatınca aylık olarak düzenlenecek Kontrol Teşkilatınca onaylanacak noksansız belgelere istinaden hizmetin teslim edildiği
39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Mly.Büt.Ş.Md.lüğü Tahakkuk Birimince tahakkuka bağlanarak, “03.5.2.02 Telefon Abonelik ve Kullanım Ücretleri" harcama kaleminden KTAB Saymanlık Müdürlüğünce ödenecektir. Bütçe Masraf Planına istinaden yapılan ihalede ödemeler, Hazine ve Maliye Bakanlığının serbest bırakma oranlarına uygun tahsis gerçekleşince yapılacaktır.
15.2 Kurulumu yapılacak her bir terminal noktasına fatura ve ayrıntılı görüşme listesi hizmet alınan ayı takip eden ayın beşinci günü idareye e-posta, faks veya posta/kurye vasıtasıyla ulaştırılacaktır. İdare tarafından fatura ödemeleri, faturanın ulaşmasını müteakip 30 takvim günü içinde yüklenici firmanın banka hesap numarasına havale edilecek şekilde ödeme yapılacaktır.
Madde 16- Süre Uzatımı Verilecek Haller ve Şartları:
16.1. Yüklenici taahhüdünü tamamen yerine getirememesinin mücbir sebeplerden ileri geldiğini iddia eylediği ve taahhüdün yerine getirilmesine imkân bırakmayan sebeplerin zelzele, tufan gibi yer ve gök afetleri ve su-i taksiri haricinden teaddüs olan kara, deniz, hava kazaları, hava şartlarından dolayı deniz ulaşımının aksaması, harp hali ve akitten sonra neşir olunan mevzuat ve hükümet emirleri gibi hadisat olduğu anlaşılırsa;
a. Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b. Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c. Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç. İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d. Bu sebeplerin vukuu ve buna ait belgelerin sıhhatinin Türkiye Cumhuriyeti’nde mücbir sebebin meydana geldiği yerin en büyük mülki makamınca veya Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde mücbir sebebin meydana geldiği yerin konu ile ilgili idare makamınca tasdik edilmesi şarttır.
16.2. Bu sebeplerin takdiri ve mücbir sebeplerle geçen müddetin sözleşme müddetine zammı hususunda idare yetkilidir. Sözleşme ve şartnamelerde yazılı olmayan diğer mücbir sebeplerle bu tadilatın yapılması, müddetlerin uzatılması veya sözleşmelerin bir taraflı feshi veyahut tarafların rızasıyla tasfiyesi hususunda idare yetkilidir.
Madde 17. Teslim Yeri, Süresi ve Şartları:
17.1. Dördüncü maddede belirtilen hizmet alımı, sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 takvim gününe kadar 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığına teslim edilecektir.
17.2. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip hizmet alımı işinin montaj ve kurulum faaliyetinin aktivasyon süreci başlatılacaktır.
17.3. Yeni hizmet alımı sözleşmesi imzalanana kadar bu sözleşme esas ve yüklenici tarafından verilen ekonomik koşullarda hizmet idareye verilmeye devam edilecektir.
Madde 18. Gecikme halinde uygulanacak Cezalar ve Kesintiler İle Sözleşmenin Feshi:
18.1. İdare tarafından bu sözleşmede belirtilen süre uzatım halleri hariç yüklenicinin sözleşmeye uygun olarak hizmeti süresinde teslim etmemesi halinde 10 gün süreli yazılı ihtar yapılarak gecikme cezası uygulanır. İftarlı süre, ihtarın yükleniciye tebliğ edildiği günün ertesi gününden itibaren başlayacaktır. 10’uncu gün tatil gününe denk gelmesi durumunda takip eden ilk iş günü son teslim tarihidir. İhtarnamenin tebliğinden önce hizmetin teslim edilmesi halinde, ihtarname Kontrol Teşkilatınca ayrıca elden tebliğ edilecektir.
18.2. Normal teslim süresi içerisinde taahhüt edilen hizmetin yerine getirilmemesi durumunda geçen her takvim günü için hizmet bedelinin % 0.2 (binde iki) oranında ceza alacağından kesilir. Kesilecek toplam ceza tutarı hiçbir şekilde ihale bedelini aşamaz. Gecikme cezası normal teslim süresinin bittiği günü takip eden günden itibaren başlatılacaktır.
18.3. Gecikme cezası, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Bu ceza tutarı; ödemelerden ve kesin teminat ile varsa ek kesin teminatlardan karşılanamaması halinde Yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
18.4. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek, alım konusu iş genel hükümlere göre tasfiye edilir.
18.5. Yüklenici, sözleşme yapıldıktan sonra, mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ve bunları kanıtlayan belge ya da kararlar ile birlikte yazılı olarak İdareye bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 19- Denetim, muayene ve kabul işlemleri
19.1. İşin tamamı İhale dokümanı ve sözleşmesinde belirtilen miktar kadar olup yürürlükteki TSK Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi gereğince taahhüt konusu işin tamamlanmış olanlarının grup bazında kabul işlemi yapılacaktır. Bu kapsamda Kontrol Teşkilatınca hazırlanacak olan belgeler aylık olarak düzenlenecek ve MEBS Ş.Md.lüğüne aylık olarak sunulacaktır.
19.2. Teslim süresi içerisinde yerine getirilen hizmetin muayenesi onay belgesinde belirtilen 39’uncu Mknz.P.Tüm.K.lığı Kontrol Teşkilatınca en geç 5 (beş) iş günü içerisinde hazırlanan belgelere istinaden MSY:331-3 (A) Türk Silahlı Kuvvetleri Hizmet Alımları Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesine göre yapılacaktır. Yüklenici muayene sonucunu kendisi veya kanuni vekili ile takip edecektir.
19.3. Hizmetin muayene sonucunda reddedilmesi durumunda red sebebi MUAYENE TEŞKİLATI tarafından hazırlanacak raporlarda belirtilir ve yükleniciye muayene ve kontrol sonucu tebliğ edilir. Yüklenici muayenede hazır bulunmaması durumunda bu husus raporda belirtilir.
19.4. Fiziksel muayene sonucu taraflar hakkında kat’idir. Karara itiraz hakkı yoktur.
19.5. Muayene için gerekli olan küçük çaplı malzemeler yüklenici tarafından karşılanacaktır.
19.6. Muayene esnasında tasarım ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumludur.
19.7. Her türlü muayene sonucu MUAYENE TEŞKİLATI Bşk.lığınca yükleniciye tebliğ edilir.
19.8. Reddedilen hizmetin, red kararının yükleniciye tebliğinden itibaren (teslim süresi dikkate alınarak) 5 (Beş) iş günü içinde yüklenici tarafından uygun görülmeyen hususların giderilerek tamamlanan hizmet 1 defaya mahsus olmak üzere yeniden muayeneye sunulabilecektir.
19.9. Telefonla ses haberleşme hizmetinde arıza olduğunda yüklenici tarafından bildirim yapıldıktan 2 işgünü içerisinde arızanın giderilmesi sağlanacaktır. Arızanın bu süreler içerisinde giderilememesi durumunda yüklenici tarafından bir sonraki dönem faturalarından ücret/bedel iadesini, birliğe hizmet alınamayan süre kadar aylık fatura tutarında oransal olarak yapılacaktır. Bu husus birlik kontrol teşkilatında görevli personeli tarafından takip edilecek ve yükleniciye bildirimler bu personel tarafından yapılacaktır.
19.10 Kullanılan tüm cihaz ve donanımlar, üst ve ara bağlantı sistemleri Uluslararası Kalite Standartlarına uygun, idareye verilecek cihazlar ambalajlı, garanti belgeli, fabrika çıkışlı ve CE belgeli olacaktır. Cihazlar ve sim kartlar ön kontrolü müteakip ilgili birlik/tesislere monte edilerek hizmete sunulacaktır.
Madde 20 - Diğer hususlar
20.1. Muayene esnasında gerekli her türlü alet, araç, gereç, ölçme cihazı, talep edildiğinde yardımcı personel yüklenici tarafından karşılanacaktır.
20.2. Kontrol Teşkilatınca talep edildiği takdirde; muayeneler için gerekli doküman ve Türk Standartları yüklenici tarafından karşılanacaktır.
20.3. Muayene sırasında ambalaj, tasarım ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumludur.
20.4 İdarenin kurum içi görüşmeleri dört haneli kısa kod ile arama özelliği, idarenin belirlediği format/şablon doğrultusunda yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.
20.5 GSM sinyalinin uygun olduğu yerlere kurulum yüklenici firma tarafından yapılacak, idarenin birimleri tarafından santral CO-line bağlantı ile kullanılabilecektir.
20.6 Bu sözleşmeye EK çizelgedeki yerlere/tesislere görüşme süreleri, arama yönlerine uygun aylık olarak tanımlanacaktır. Görüşme süreleri her bir devre bazında kotası dolduğunda hizmet yüklenici firma tarafından durdurulacaktır.
20.7 Yüklenicinin desteklendiği GSM firmasının bireysel abonelerden Türk Silahlı Kuvvetlerine özgü bireysel abonelerinin kurum içi görüşme kotasından olmak şartıyla tesis edilecek Sabit Hücresel Terminalleri ve DECT telefonları ücretsiz olarak arayabilecektir.
20.8 Yüklenici tarafından İdareye tahsis edilen numaralar tekil, ardışık seri ve daha önce kullanılmayan veya özel seriden verilecektir.
Madde 21- İhtilafların Halli:
21.1. Bu şartnamenin ve akdedilecek sözleşmenin yerine getirilmesi sırasında, idare ile yüklenici arasında taahhüdün ifasına ilişkin ve sadece karşılıklı borç özel hukuku içinde kalan ihtilaflar için bu sözleşme hükümleri dikkate alınmak suretiyle
a. Öncelikle sulh yolu ile uyuşmazlık giderilir,
b. Bunun mümkün olmaması durumunda T.C.4686 Sayılı Milletler Arası Tahkim Kanunu uyarınca çözüme gidilir.
Madde 22- Garanti Şartları:
22.1. Yüklenici kurulumunu onarımını veya bakımını gerçekleştirdiği hizmet işi için kullandığı tüm malzeme ve yedek parçalar ve bunların montajı hususu dahil yürürlükte olan mevzuat ve geçerli standartlar uyarınca malzeme garanti süresi kadar, yapılan hizmet ile ilişkili olan arızalara karşın sözleşme geçerlilik süresi sonuna kadar garanti edecektir. Yüklenici bu hususu sözleşme imzalamak ile peşinen kabul etmiş sayılır.
22.2 Ses Haberleşme Hizmeti Alımına tüm cihaz, anten, şarj adaptörü, yan donanım… vb. haberleşme araç ve gereçleri dahil olacak ve sözleşme süresi içerisinde yüklenici firma tarafından yedek parça, bakım, onarım, yenisiyle değiştirme gibi idare tarafından hazırlanacak sözleşme hükümleri ile garanti altında olacaktır.
Madde 23 - Yürürlük
23.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer. Sözleşme notere (Tasdik Memuru) onaylatılmayacaktır.
Madde 24 - Sözleşmenin imzalanması
24.1. Bu sözleşme 24 (yirmi dört ) maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra …. /..... / ....... tarihinde 1 (Bir) nüsha olarak imza altına alınmıştır.
24.2. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin ve mal alım idari şartnamesinin aslına uygun idarece onaylı suretini düzenleyip yükleniciye verecektir.
İDARE YÜKLENİCİ
İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
a.Şikayet ve Başvuru Makamı: 39'uncu Mekanize Piyade Tümen Komutanlığı
b.Telefon Numarası: 0392 721 3949 / 0392 721 3418
c.Fax Numarası: 0392 721 3541
d.Elektronik Posta adresi: Tedarik39kktc@gmail.com